Termeni și condiții
REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE al Magazinului pentru Pescari la Crap ROCKWORLD care funcționează sub domeniul www.ROCKWORLD.ro din 01.01.2021
Regulamentul de mai jos stabilește condițiile generale de vânzare aplicabile în magazinul nostru online disponibil la adresa www.rockworld.ro, operat de ROCKWORLD Łukasz Pawlik, Kochanowskiego 21, Kietrz 48-130, Polonia, NIP: 7481388948, REGON: 532429748. Activitatea economică este înregistrată în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică (CEIDG), condus de Ministrul competent pentru economie.
1. Domeniul de aplicare a regulamentului
Regulamentul se aplică tuturor comenzilor plasate de Consumatori și Antreprenori prin intermediul magazinului nostru online.
Prin consumator se înțelege, conform art. 22 din Codul civil, persoana fizică care efectuează cu un antreprenor un act juridic ce nu are legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională.
Prin antreprenor se înțelege, conform art. 43 din Codul civil, persoana fizică, persoana juridică și unitatea organizațională care nu este persoană juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, desfășurând activitate economică sau profesională în nume propriu.
Alte sau suplimentare Regulamente și Condiții Generale de Comerț utilizate de Antreprenori nu se aplică - vor deveni parte a contractului doar dacă acordăm un consimțământ scris explicit în acest sens.
2. Încheierea contractului
Contractul de vânzare este încheiat cu ROCKWORLD Łukasz Pawlik.
Prezentarea produselor în magazinul nostru online constituie o ofertă pentru încheierea unui contract de vânzare. Pentru a încheia un contract, trebuie să adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături și să plasați o comandă. Coșul de cumpărături și datele introduse în formulare pot fi modificate înainte de a plasa comanda, utilizând funcționalitățile disponibile și mesajele care apar în timpul procesului de plasare a comenzii.
Făcând clic pe pagina cu rezumatul comenzii pe butonul de confirmare și finalizare a comenzii, plasați o comandă fermă pentru produsele aflate în coșul de cumpărături. Odată cu primirea și înregistrarea comenzii dvs. în sistemul informatic al magazinului nostru online, se încheie un contract de vânzare. După plasarea comenzii, veți primi de la noi un e-mail de confirmare a comenzii și a încheierii contractului.
3. Limba și principiile de păstrare a contractului
Contractul de vânzare poate fi încheiat în limba poloneză.
Păstrăm conținutul contractului și vă trimitem prin e-mail informații despre comandă și Regulamentul nostru. De asemenea, puteți verifica informațiile despre comenzile dvs. prin intermediul contului de client. Regulamentul este disponibil și pe site-ul magazinului nostru online într-un mod care vă permite să-l obțineți, să-l redați și să-l păstrați.
4. Livrarea produselor
La prețurile produselor indicate trebuie să adăugați și costurile de transport. Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat cu care colaborăm. Informații detaliate despre metodele și termenele de livrare posibile, precum și despre costurile de transport, sunt prezentate în timpul plasării comenzii și într-o filă informativă specială pe site-ul magazinului nostru.
Timpul mediu de procesare a expedierii comenzii, conform datelor din trimestrul III 2023, este de 4,5 h, în timp ce timpul mediu de livrare realizată de curier este de 1-2 zile.
Există în general posibilitatea de ridicare personală a produselor la adresa: ROCKWORLD Sklep dla Karpiarzy, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polonia, între orele 10:00 și 18:00
Expedierile realizate către lockerele de pachete pot fi efectuate doar pentru produsele care se încadrează în dimensiunile acestor lockere. Dacă în timpul plasării comenzii nu există posibilitatea de a selecta lockerul pentru pachete, sistemul nu permite selectarea acestei forme de livrare.
5. Plăți
În magazinul nostru online sunt disponibile următoarele modalități de plată:
Plăți electronice (e-plăți) prin intermediul serviciului de plăți online PayU și PayNow.
Entitatea care furnizează procesarea plăților online pentru plăți cu cardul este Blue Media S.A. Forme acceptate de plată cu cardurile bancare: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
Plata la livrare la primirea coletului.
Plata prin transfer bancar tradițional în contul bancar al magazinului nostru. În cazul alegerii acestei forme de plată - după plasarea comenzii, vă vom trimite prin e-mail datele necesare pentru efectuarea transferului. Procesarea comenzii va începe după înregistrarea în contul nostru a sumei totale necesare pentru plata comenzii plasate.
Informații detaliate despre metodele de plată disponibile, inclusiv despre serviciile de plăți online integrate cu magazinul nostru și tipurile de e-plăți disponibile, precum și eventualele costuri suplimentare, sunt prezentate în timpul plasării comenzii și pe site-ul magazinului nostru, într-o filă informativă specială referitoare la metodele de plată.
În cazul necesității de a efectua o rambursare a plății, Vânzătorul efectuează rambursarea plății utilizând aceeași metodă de plată folosită de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord explicit cu un alt mod de rambursare, care nu implică pentru el niciun cost.
6. Dreptul de retragere din contract
Consumatorii beneficiază de dreptul legal de a se retrage din contract, conform informațiilor conținute în notificarea privind dreptul de retragere din contract.
Dreptul de retragere din contract se aplică și persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor economică, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că nu are pentru acestea un caracter profesional în sensul art. 556 (4) din Codul civil. Celorlalți antreprenori nu li se aplică dreptul de retragere din contract.
7. Deteriorări survenite în timpul transportului
Se aplică consumatorilor: În cazul unei achiziții la distanță de către consumator, magazinul nostru își asumă întotdeauna riscul deteriorării sau pierderii accidentale a obiectelor în timpul transportului. Dacă produsele comandate sunt livrate cu deteriorări evidente, survenite în timpul transportului, vă rugăm să raportați această defecțiune la curier cât mai curând posibil și să ne contactați. Întârzierea raportării unei astfel de reclamații sau contactarea nu are nicio consecință asupra revendicărilor legale ale dvs. și satisfacerea acestora, în special pentru drepturile dvs. în temeiul garanției legale pentru defecte descrise în punctul de mai jos. Raportarea mai rapidă ne ajută să ne susținem revendicările față de transportator sau asiguratorul transportului.
Se aplică antreprenorilor (cu excepția persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor economică, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că nu are pentru acestea un caracter profesional în sensul art. 556 (4) din Codul civil): Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare accidentală a produsului trece la dvs. în momentul predării acestuia de către noi expeditorului, transportatorului sau altei persoane sau instituții care se ocupă de efectuarea expedierii. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru pierderea, deteriorarea sau deteriorarea produsului survenite din momentul acceptării acestuia pentru transport și până la livrarea acestuia către dvs., precum și pentru întârzierea cauzată de transportator în livrarea coletului.
8. Garanție, garanții și responsabilitatea vânzătorului
Se aplică consumatorilor: Suntem obligați să furnizăm produse (obiecte) fără defecte. Se aplică dreptul legal de responsabilitate pentru defectele obiectului vândut (așa-numita garanție pentru defecte) în măsura prevăzută în art. 556 și următoarele din Codul civil. Răspundem în conformitate cu garanția dacă defectul fizic este constatat înainte de expirarea a doi ani de la data livrării obiectului către dvs. În cazul în care obiectul vândut este un bun mobil folosit, responsabilitatea noastră conform garanției este de un an de la momentul livrării acestuia.
Reclamațiile pot fi depuse:
prin e-mail la adresa: service@rockworld.ro
în scris la adresa: ROCKWORLD Sklep dla Karpiarzy, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polonia, cu mențiunea "RECLAMAȚIE"
Ne angajăm să răspundem la reclamație fără întârziere, nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia. În cazul exercitării drepturilor conform garanției - dacă considerăm că este necesar pentru soluționarea reclamației, sunteți obligați să ne furnizați obiectul defect pe cheltuiala noastră la adresa poștală menționată anterior. Dacă, din cauza naturii obiectului sau a modului de montare, furnizarea acestuia ar fi excesiv de dificilă, sunteți obligați să ne puneți la dispoziție obiectul la locul în care se află acesta.
Informațiile privind o eventuală garanție suplimentară și condițiile sale detaliate sunt întotdeauna atașate produsului și sunt disponibile pe paginile informative ale magazinului online.
Se aplică antreprenorilor: În cazul încheierii unui contract de vânzare cu un antreprenor, în conformitate cu art. 558 § 1 din Codul civil, responsabilitatea magazinului nostru online pentru defectele obiectului vândut este exclusă.
Serviciul nostru de asistență pentru clienți este la dispoziția dvs.: de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00
9. Servicii furnizate pe cale electronică
Pentru a utiliza magazinul nostru online, inclusiv pentru a naviga prin sortiment și a plasa comenzi, este necesar să aveți un dispozitiv multimedia cu un browser de internet instalat și acces la rețeaua Internet și la e-mail. În setările browserului, se recomandă activarea suportului pentru scripturi JavaScript și salvarea fișierelor Cookies. Utilizatorii sunt obligați să utilizeze magazinul online într-un mod conform cu legea și bunele moravuri, este interzisă furnizarea de conținut ilegal.
Luăm toate măsurile necesare pentru a asigura funcționarea corectă a serviciului și a interfeței magazinului nostru online în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și ne angajăm să eliminăm într-un termen rezonabil orice defecțiuni și probleme tehnice raportate de utilizatori. Cele de mai sus se aplică și posibilității de a vă abona la newsletter sau opțional de a crea un cont de client - dacă aceste servicii sunt furnizate în cadrul magazinului nostru. Despre orice defecțiuni sau întreruperi în funcționarea serviciului și a serviciilor magazinului nostru online ne puteți notifica prin intermediul datelor de contact indicate mai sus. În reclamațiile referitoare la defecțiunile legate de funcționarea tehnică a serviciului magazinului online, vă rugăm să indicați tipul și data apariției defecțiunii.
10. Codul de bune practici
Ne-am supus voluntar „Criteriilor de calitate Trusted Shops" disponibile prin acest link.
11. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
Vă informăm că consumatorii au posibilitatea de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de revendicare a drepturilor. Informații despre modul de accesare a acestui regim și despre procedurile de soluționare a disputelor sunt disponibile la următoarea adresă: www.uokik.gov.pl în fila „Soluționarea amiabilă a litigiilor de consum”.
De asemenea, la adresa: ec.europa.eu/consumers/odr consumatorii au acces la platforma online de soluționare a litigiilor de consum (așa-numita platformă ODR). Platforma ODR este o pagină de internet multilingvă și interactivă pentru consumatori și antreprenori care doresc să soluționeze litigiile rezultate din încheierea la distanță a unui contract de vânzare sau contract de prestare de servicii.
Utilizarea metodelor extrajudiciare menționate mai sus pentru revendicarea drepturilor și soluționarea litigiilor este voluntară și poate avea loc doar în cazul în care ambele părți ale litigiului (consumatorul și vânzătorul) consimt la aceasta.
12. Dispoziții finale
Nici o prevedere a prezentului Regulament nu are ca scop încălcarea drepturilor legale ale consumatorului. În cazul oricăror contradicții între prevederile prezentului Regulament și drepturile consumatorilor care rezultă din reglementările legale aplicabile, în locul prevederilor contestate ale Regulamentului vor fi întotdeauna aplicate reglementările legale.
Dacă sunteți antreprenor, atunci pentru toate contractele încheiate cu noi se aplică legea poloneză, cu excluderea Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de bunuri.
Dacă sunteți antreprenor, persoană juridică de drept public sau o unitate de drept public separată, instanța competentă exclusiv pentru soluționarea tuturor disputelor care decurg din raporturile contractuale dintre noi și dvs. va fi instanța competentă pentru sediul nostru. Precedentul nu se aplică persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor economică, când din conținutul acestui contract rezultă că nu are pentru acestea un caracter profesional în sensul art. 556 (4) din Codul civil.
Adresa magazinului fizic:
Sklep dla Karpiarzy ROCKWORLD
ul. Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polonia
tel. +48 883 474 729
https//:www.rockworld.ro
e -mail: info@rockworld.ro
facebook: www.facebook.com/sklepdlakarpiarzy
ore de funcționare:
Luni-Vineri: 10.00-18.00
Sâmbătă: 8.00-13.00
Date de înregistrare ale firmei:
ROCKWORLD Łukasz Pawlik, ul. Kochanowskiego 21, 48-130 Kietrz, Polonia, NIP: 7481388948