Întrebări frecvente
Întrebări frecvente și răspunsuri
Mai jos prezentăm câteva zeci de întrebări frecvente împreună cu răspunsurile. Dacă aceste întrebări și răspunsuri nu rezolvă toate îndoielile, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa sklep@rockworld.pl sau telefonic la numărul 883 4747 729 în zilele lucrătoare de la ora 11.00 la 18.00, sâmbăta de la ora 8.00 la 13.00.
Întrebări privind disponibilitatea produselor și modul de plată pentru comandă:
1. Ce înseamnă butonul "Cumpără", iar ce "Comandă"?
Răspuns: Produsele cu butonul "cumpără" sunt în stoc, produsele cu butonul "comandă" sunt produse aduse "la comandă", adică le aducem pentru o comandă specifică a clientului.
2. Ce înseamnă statusul disponibilității "Este", "Disponibil", iar ce "La comandă"?
Răspuns:
Este - produsele cu statusul "este" sunt în stocul nostru. Indicăm chiar câte bucăți din acel produs sunt în stocul nostru - poți cumpăra aceste produse în orice formă de plată (ramburs, transfer, rate).
Disponibil - produsele cu statusul "disponibil" - poți cumpăra orice cantitate, însă timpul de așteptare pentru expediere este dependent dacă se află ele în stocul nostru sau într-un depozit extern și de cantitatea de produse comandate. De exemplu, dacă sunt disponibile 2 produse, iar tu comanzi 3 bucăți, comanda poate avea un timp de livrare prelungit sau poate fi împărțită în 2 colete, dintre care primul este trimis imediat după plasarea comenzii, iar al doilea după aducerea bucății lipsă din depozitul extern. Produsele cu acest status le poți cumpăra în orice formă de plată (ramburs, transfer, rate).
La comandă - produsele cu statusul "la comandă" sunt aduse pentru o comandă specifică a clientului - poți cumpăra aceste produse doar în formă de plată preplătită, plătind un avans de 100% (poți de asemenea cumpăra astfel de produse în sistem de rate)
3. Care este timpul de așteptare pentru produsele "este"?
Răspuns: Majoritatea produselor cu statusul "este" sunt trimise în aceeași zi sau în 24 de ore de la momentul comenzii. Totuși, există perioade când comenzile se acumulează și atunci magazinul informează automat că expedierea mărfii se poate prelungi, de exemplu 48 de ore de la momentul comenzii.
4. Care este timpul de așteptare pentru produsele cu statusul de disponibilitate "disponibil"?
Răspuns: Majoritatea produselor cu statusul "disponibil" sunt trimise în aproximativ 2-5 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii. Totuși, există produse pentru care timpul de așteptare este ceva mai lung, deși nu ar trebui să depășească 14 zile.
5. Care este timpul de așteptare pentru produsele cu statusul de disponibilitate "la comandă"?
Răspuns: Majoritatea produselor la comandă sunt trimise de la 2 la 14 zile de la momentul comenzii. Totuși, există produse pentru care timpul de așteptare este mai lung. Dacă acesta este cazul, este descris lângă statusul de stoc al produsului respectiv, sau în descrierea conținutului.
6. De ce la produs apare butonul cenușiu "lipsa produsului"?
Răspuns: Se pare că produsul care de obicei este în stocul nostru s-a vândut și sistemul i-a schimbat statusul de stoc în "lipsa produsului".
7. De ce nu pot adăuga produsul în coș?
Răspuns: Se pare că dorești să cumperi un produs pe care în prezent nu îl avem în stoc. Poți să te înscrii pentru urmărirea produsului (să introduci e-mailul tău), și când vom primi livrarea acestui produs vei fi automat informat.
8. De ce în lista de alegeri nu sunt toate produsele disponibile conform descrierii?
Răspuns: Se pare că dorești să cumperi o versiune a produsului pe care în prezent nu o avem în stoc. Poți să te înscrii pentru urmărirea produsului (să introduci e-mailul tău), și când vom primi livrarea acelei versiuni a produsului vei fi automat informat.
9. Sunt sigur că produsul pe care l-am comandat este disponibil în stoc?
Răspuns: În 99% din cazuri, produsul care are statusul "este" se află în stoc. 1% este rezervat pentru erori de stoc și situații când produsul este deteriorat, astfel încât nu putem trimite un produs de valoare completă. Dacă se întâmplă aceasta, ne contactăm cu clientul pentru a stabili următorii pași.
10. Trebuie să mă înregistrez/să-mi creez un cont pentru a face cumpărături?
Răspuns: Nu. Nu este necesar să te înregistrezi pentru a plasa o comandă în magazinul nostru. Totuși, crearea unui cont îți oferă beneficii concrete - fiecare utilizator care face cumpărături participă la programul de loialitate Carp-Coins (acumulează puncte, pe care le poate schimba pe premii - vezi regulamentul promoției), iar datorită istoricului de cumpărături își construiește statusul de client, care permite obținerea unei reduceri la cumpărături, posibilitatea livrării gratuite, sau chiar negocierea prețurilor! Clienții logați nu trebuie să introducă datele de adresă la următoarele comenzi, pot urmări în timp real statusul comenzii lor, și de asemenea au acces la istoria comenzilor anterioare realizate.
11. Există o sumă minimă pentru comandă?
Răspuns: Nu există o sumă minimă necesară pentru comandă.
12. Pot plăti pentru cumpărăturile din magazinul online cu cardul de credit?
Răspuns: Da. În prezent plățile cu cardurile Visa și Maestro sunt realizate prin Sistemul PayU.
13. Pot să plătesc pentru cumpărături curierului la livrare sau prin transfer astfel încât să nu trebuiască să am pregătiți banii pentru curier?
Răspuns: Da. Sunt posibile ambele forme de plată. Forma de plată pentru cumpărături este aleasă în al doilea pas al coșului de cumpărături.
14. Pot cumpăra în rate?
Răspuns: Da. Vânzarea în rate este disponibilă pentru comenzi de la 150 zł și este gestionată de sistemul Raty Santander. Banca realizantă este Santander Consumer. Procedura poate fi efectuată complet on-line de la completarea cererii de rate până la decizia de credit în aproximativ 15 minute!!! Sistemul de rate este descris în detaliu în secțiunea Cum să cumpăr în rate?
15. Nu știu dacă plata prin transfer sau PayU a fost realizată corect. Ce ar trebui să fac?
Răspuns: Vă rugăm să așteptați un moment și să verificați dacă în cazul plății prin transfer, operațiunea a fost înregistrată pe cont. Dacă nu, vă rugăm să contactați serviciul magazinului prin e-mail la sklep@rockworld.pl sau telefonic la numărul: 883 474 729 și să descrieți situația. Împreună vom stabili următorii pași satisfăcători pentru ambele părți.
16. Nu știu ce se întâmplă cu comanda mea. Ce ar trebui să fac?
Răspuns: Toate comenzile trec prin 4 statusuri "comandă nouă", "comandă confirmată", "comandă în curs de realizare" și comandă "realizată". Despre fiecare schimbare de status și despre progresul actual în realizarea comenzii, clientul este informat automat prin mesajul e-mail trimis. Dacă acest lucru nu răspunde întrebării, vă rugăm să contactați serviciul magazinului prin e-mail la sklep@rockworld.pl sau telefonic la numărul: 883 474 729 în orele de funcționare ale magazinului. Vom verifica și vom clarifica ce se întâmplă cu comanda.
17. Pot obține Factura pentru produsele comandate?
Răspuns: Da. Vă rugăm să marcați această opțiune în al doilea pas al plasării comenzii (în mod standard emitem "chitanță").
Întrebări privind livrarea produselor comandate:
18. Care este costul de livrare a produselor comandate?
Răspuns: Costul livrării este dependent de greutatea produsului cumpărat, modul de plată și furnizorul ales de livrare. Magazinul va determina în coș costurile adecvate. Costurile de livrare pot fi, de asemenea, verificate pe pagina Costuri de livrare a produselor.
19. De la ce sumă sunt livrările gratuite?
Răspuns: În prezent, toate comenzile de peste 300 zł le trimitem pe costul nostru. Acest lucru se aplică, totuși, doar tranzacțiilor naționale și livrărilor naționale.
20. Cât de repede / Când va fi trimisă comanda mea?
Răspuns: Majoritatea comenzilor ramburs plasate până la ora 10.00 sunt trimise în aceeași zi lucrătoare. Dacă ai ales forma de plată prin transfer, livrarea va fi realizată după înregistrarea plății în contul magazinului. Sesiunea de înregistrare a transferurilor în banca noastră are loc la ora 12.30 în fiecare zi lucrătoare. Pentru a accelera realizarea comenzilor prin transfer, poți trimite confirmarea transferului la adresa sklep@rockworld.pl.
21. La ce oră sunt ridicate coletele de către curier?
Răspuns: În prezent, coletele sunt ridicate în jurul orei 15.00 în zilele lucrătoare.
22. Voi primi numărul de aviz de expediție?
Răspuns: Toate comenzile trec prin 4 statusuri "comandă nouă", "comandă confirmată", "comandă în curs de realizare" și comandă "realizată". Despre fiecare schimbare de status a comenzii, cumpărătorul va fi informat prin mesaj trimis la adresa de e-mail furnizată în comandă. La mesajul care informează despre trimirea coletului va fi atașat numărul de aviz de expediție, cu ajutorul căruia se va putea urmări parcursul coletului. ATENȚIE!!! Furnizorii POCZTEX și POCZTA POLSKA informează suplimentar despre livrarea planificată prin SMS în ziua livrării.
23. Pot stabili ora de livrare a produsului?
Răspuns: Putem transmite curierului ora sugerată de livrare, din păcate nu putem forța curierul să se conformeze solicitărilor noastre. Este cel mai bine să contactezi direct curierul după primirea numărului de aviz de expediție și să stabilești ora de livrare.
24. Pot să ridic personal produsul comandat pe magazinul online din magazinul fizic?
Răspuns: Da este posibil. Există posibilitatea de a alege această opțiune, tot